top of page

SPÖ

Offentlig·6 medlemmar

Hej! Den här gruppen är till för att diskutera duellspelet SPÖ! Här går det att vilt kasta ut idéer och tankar. Bara bombardera oss med förslag på regler, nya serier, nya kort, trix och annat ni kan komma på.


Vi vill ha kritik för att ständigt kunna göra det bättre så ge oss vad ni verkligen tycker och tänker. Vilka kort är tråkiga eller roliga, vilka är för bra, vilka regler är dåliga. Vi tål att få höra sanningen. Vi kommer också att använda denna kanalen för att berätta vad vi sysslar med och vad som är på gång.

16 visningar
bottom of page